CRM@Bestuur

Cevi/Logins

De toepassing CRM@Bestuur is op maat geschreven van lokale besturen en voorziet in het centraal beheer van contactgegevens. De koppelingen met de authentieke bronnen Rijksregister en Kruispuntbank van ondernemingen (KBO) zorgen voor de unieke identificatie van uw contacten en garanderen dat u steeds over de meest actuele gegevens beschikt. Naast centraal beheer van contactgegevens hebt u met CRM@Bestuur direct zicht op de interacties van uw contactpersonen met uw bestuur. In één oogopslag krijgt u van een contactpersoon een overzicht van de inkomende briefwisseling, bouwaanvragen, milieuvergunningen, aangevraagde uittreksels … met de status per interactie. Door integratie met front- en backofficetoepassingen wordt de statusinformatie automatisch aangepast en beschikt u in CRM@Bestuur over een overkoepelend beeld.

Pakketversie Status Start distributie
Versie 1.5 In gebruik 13-5-2016

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

Start test

Start distributie

13-5-2016
Versie 1.4 In gebruik

Toelichting versie

Er is geen informatie van deze versie aanwezig

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

Start test

Start distributie

Pakket geschikt voorIngevuld door (1)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Dossiermagazijn0 gemeenten
Gegevensmagazijn0 gemeenten
KBO0 gemeenten
Klantcontactbeheer (CRM)1 gemeente
Mijn gemeente0 gemeenten
RR aansluiting0 gemeenten

Standaarden CRM@Bestuur Versie 1.4 - In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 2 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
KBO (actuele versie)Klantcontactbeheer (CRM)Geen compliancy-instrument
RR (actuele versie)Klantcontactbeheer (CRM),
RR aansluiting
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Ondersteunde technologieën

On-premise
Database - Microsoft SQL server
OS - Windows server