E-loket

Cevi/Logins

Een E-loket biedt de burger via uw website toegang tot het digitaal gemeenteloket. Zo kan hij 24/24 en 7/7 - ongeacht de openingsuren van uw diensten - informatie opvragen, elektronische aanvraagformulieren invullen, uittreksels en attesten aanvragen en het verloop van zijn dossier opvolgen. Dit is efficiënter voor zowel de burger als de ambtenaar. De E-loketten zijn voorzien van online betalingsmogelijkheden en de elektronische identiteitskaart is volledig geïntegreerd. U beslist zelf welke digitale loketten u in uw website integreert. Zo zijn er bijvoorbeeld E-loketten voor Burgerzaken, Begraven, Belastingen en OCMW.

Pakketversie Status Start distributie
1.2.9 In gebruik

Toelichting versie

Er is geen informatie van deze versie aanwezig

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

Start test

Start distributie

Pakket geschikt voorIngevuld door (15)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

E-Formulieren15 gemeenten

Standaarden E-loket 1.2.9 - In gebruik

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)