Notarisattestenloket

Cevi/Logins

Het Notarisattestenloket van Cevi biedt u een eenvoudig systeem om de volledige workflow van een notarisattest te automatiseren. Het opvolgen van deze aanvragen bezorgt de betrokken dienst immers heel wat werk en zorgt voor administratieve overhead. Door de instroom van de aanvragen te centraliseren, te uniformiseren en bovendien de verwerking en afhandeling te automatiseren, wordt de dienst met behulp van dit loket ontlast. Het Notarisattestenloket is een gebruiksvriendelijke webtoepassing waarin u het attest initieel opmaakt via een GIS-link, de verwerking en afhandeling van de attesten opvolgt, de gegevens van de notaris beheert en de facturatie regelt. Aan de workflowtoepassing kan ook een e-loket gekoppeld worden waarbij de aanvragers zelf 7/7 en 24/24 hun aanvraag kunnen registreren en opvolgen.

Pakketversie Status Start distributie
2.6 In gebruik 21-6-2016

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

21-6-2016

Start test

21-6-2016

Start distributie

21-6-2016
Pakket geschikt voorIngevuld door (4)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

E-Formulieren4 gemeenten
E-ID3 gemeenten
Ruimtelijke-plannenadministratie4 gemeenten

Standaarden Notarisattestenloket 2.6 - In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 1 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
RR (actuele versie)E-IDGeen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Ondersteunde technologie├źn

Dienst - Software as a Service (SAAS)