Persoonlijke Informatie Pagina (PIP)

Cevi/Logins

U kunt uw inwoners laten profiteren van de informatie in uw CRM@Bestuur door hen een e-loket Persoonlijke Informatie Pagina aan te bieden. Deze beveiligde pagina, “mijnBestuur”, is een nieuw kanaal voor uw inwoners en bedrijven om met uw bestuur te communiceren, vergelijkbaar met thuisbankieren. Een inwoner of kan via dit kanaal de status van al zijn aanvragen en dossiers opvolgen, zich inschrijven voor nieuwsbrieven en specifieke contactgegevens aanvullen.

Pakketversie Status Start distributie
1.2.9 In gebruik

Toelichting versie

PIP is onderdeel van het e-Loket platform van Cevi/Logins en vereist de aanwezigheid van CRM@Bestuur

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

Start test

Start distributie

Pakket geschikt voorIngevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Mijn gemeente0 gemeenten

Standaarden Persoonlijke Informatie Pagina (PIP) 1.2.9 - In gebruik

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)